Toffifee

Tešíme sa na vaše otázky a nápady! Jednoducho pošlite spoločnosti Storck správu prostredníctvom nášho kontaktného formulára, prípadne si prečítajte najčastejšie otázky – odpovede na niektoré z nich nájdete práve tu.

Najčastejšie otázky

Obsahuje Toffifee živočíšne produkty?

Jediné ingrediencie živočíšneho pôvodu, ktoré pri výrobe Toffifee používame, sú mliečne výrobky.

Je medzi zložkami aj želatína?

Nie, Toffifee želatínu neobsahuje.

Mám alergiu na arašidy/mandle/iné orechy. Môžem si napriek tomu pochutnať na Toffifee?

Na každom obale sa nachádza varovanie, že Toffifee môže obsahovať „stopy mandlí, arašidov a iných orechov“. Varovanie je určené najmä ľuďom s ťažkou alergiou na arašidy či iné jedlé orechy, ktoré môžu byť obsiahnuté v lieskovcovom jadre Toffifee. Nemožno totiž vylúčiť, že v jednotlivých prípadoch výrobky obsahujú stopy iných jedlých orechov, a to napriek skutočnosti, že sa ako ingrediencie nepoužívajú. Vzhľadom na to, že naši dodávatelia surovín tiež môžu spracovávať arašidy a podobné plody, je možné, že napriek mimoriadnej starostlivosti sa do výrobku dostanú stopy orechov.

Je Toffifee bezlepkové?

Toffifee prakticky neobsahuje žiadny lepok. Jeho obsah je takmer zanedbateľný – Toffifee tak spĺňa zákonné normy a štandardy Nemeckej spoločnosti celiatikov (DZG) pre bezlepkové potraviny (obsah lepku max. 20 mg na 1 kg Toffifee).

Ako vlastne vznikol názov Toffifee?

Názov sa skladá zo slov „Toffi“ (karamel) a „Fee“, čo v nemčine znamená „víla“. Táto rozprávková bytosť symbolizuje šťastie, pretože vám splní vaše prianie pochutnať si na dobrote z tých najkvalitnejších surovín, a zároveň vám tak dopraje sladké potešenie.

Obsahuje Toffifee alkohol?

Nie, pri výrobe Toffifee sa žiadny alkohol nepoužíva. Na základe súčasnej receptúry môžeme taktiež s istotou povedať, že ani používané esencie neobsahujú žiadny alkohol.

Kontakt

Povinné polia sú označené

Číslo výrobku obsahuje buď 8 alebo 13 číslic
Boli vložené neplatné znaky
Boli vložené neplatné znaky

Prosím, odpište kód z obrázku

Informácie o reklamácii výrobku

Spätná väzba od zákazníka je pre nás veľmi dôležitá. Aby ste mohli vašu reklamáciu spracovať, nechajte výrobok v jeho pôvodnom balení. Po prijatí e-mailu vás budete kontaktovať a vysvetlíme vám ďalší postup.